سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات لازم برای بدمینتون

بازی انفجار آنلاین

آ. تیم ها همزمان از 2 بازیکن در زمین تشکیل می شوند.

شروع بازی

1. قبل از شروع بازی ، حریفان سکه ای را با انتخاب برنده می اندازند:

(الف) برای اولین بار خدمت کردن / برای دریافت اولین بار ، یا

(ب) طرف

2. در بازی های بعدی ، طرف برنده ابتدا خدمت می کند.

سیستم امتیازدهی

1. یک مسابقه از 3 بازی 21 امتیازی (کل بازی در 30 امتیاز) تشکیل شده است. هر بازی

0-0 شروع می شود. اگر مسابقه به بازی سوم برود ، آن بازی سوم با 15 بازی انجام می شود.

2. هر بار که یک سرویس وجود دارد - یک امتیاز کسب می شود.

آ. وقتی یک شاتل از روی تور و به کف حریف اصابت کرد ، یک رالی به دست می آید

دادگاه.

ب در صورت اصابت شاتل به تور ، یا از روی تور اما خارج از شبکه ، یک رالی از دست می رود

دادگاه حریف. در صورت لمس شاتل به لباس بازیکن یا یک رالی نیز از دست می رود

بدن ، یا اگر قبل از عبور از روی شبکه ضربه بخورد.

3- طرف پیروز در یک رالی یک امتیاز به امتیاز خود اضافه می کند.

4- در کل 20 ، طرفی که ابتدا 2 امتیاز برتری کسب کند ، در آن بازی پیروز می شود.

5- در کل 29 ، تیمی که امتیاز 30 را کسب می کند ، در آن بازی پیروز می شود.

6. طرفی که در یک بازی پیروز می شود ، در بازی بعدی اولین سرویس را ارائه می دهد.

INTERVAL و تغییر پایان

1. بین هر بازی 2 دقیقه فاصله وجود دارد.

2. تیم ها در پایان هر بازی طرفین را عوض می کنند.

3. در بازی سوم ، تیم ها وقتی امتیاز برتر به 8 امتیاز می رسد ، جابجا می شوند.

خدمت کردن

1. اولین سرویس بازی همیشه از سمت راست زمین به سمت مقابل ساخته می شود

طرف مورب فقط بازیکنی که در زمین سرویس مناسب ایستاده است ، می تواند سرویس را برگرداند.

2. سرور باید از قوانینی که برای اجبار تحویل سرویس و گیرنده استفاده می شود ، پیروی کند

باید تا زمان سرویس دهی ایستاده باشد.

3. به دنبال سرویس ، بازیکنان ممکن است در هر نقطه از شبکه حرکت کنند.

4- یک بازیکن به خدمت خود ادامه می دهد (زمین های متناوب سرویس) تا زمانی که بازیکن امتیاز کسب کند.

5. سرویس به طور پی در پی به بازیکنان منتقل می شود همانطور که در نمودار نشان داده شده است (به زیر نگاه کنید).

6. هنگامی که نمره یکنواخت است ، سرور از دادگاه سرویس مناسب خدمت می کند. وقتی عجیب است ،

سرور از دادگاه سمت چپ خدمت می کند.

7. اگر طرف سرویس در یک رالی پیروز شود ، طرف سرویس امتیاز می گیرد و همان سرور سرویس می دهد

دوباره از دادگاه خدمات جایگزین.

8- اگر طرف دریافت کننده در یک رالی پیروز شود ، طرف دریافت کننده یک امتیاز کسب می کند. طرف دریافت کننده

به سمت سرویس جدید تبدیل می شود.

9. بازیکنان تا زمانی که امتیاز خود را از آن خود نکنند ، زمین های سرویس مربوطه خود را تغییر نمی دهند

طرف در حال خدمت است.

10. اگر سرور شاتل سرویس را کاملاً از دست بدهد ، سرور ممکن است دوباره سرویس شود.

11. تا زمانی که گیرنده آماده نشود ممکن است یک سرویس تحویل داده نشود. اگر گیرنده سعی کند برگرداند

خدمت ، گیرنده آماده در نظر گرفته شده است.

12. در حین سرویس ، اگر: