سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارت های لازم در شنا

بازی انفجار آنلاین

داشتن یک استخر در زمین یک رویای حیاط خلوت است. استخرها تفریحات فوری را برای بچه ها و یک محیط آرامش بخش را برای بزرگسالان فراهم می کنند. با این حال ، داشتن یک استخر نیز یک مسئولیت بزرگ است. اگر والدین هستید ، احتمالاً نگران امنیت فرزندان خود در اطراف استخر هستید. می توانید بارها و بارها به آنها بگویید مراقب باشند و دویدن نکنند ، اما به دلایلی آنها فقط نمی توانند به خودشان کمک کنند! به ما اجازه دهید 10 قانون استخر را که کودک شما باید قبل از غواصی از آن مطلع شود راهنمایی کنیم. بچه های باحال قوانین استخر را دنبال می کنند!

 

1. پیاده روی کنید ، اجرا نکنید

وقتی بچه ها در استخر بازی می کنند ، محیط به ناچار مرطوب می شود. اطراف استخر شما یک سطح سخت است که می تواند بسیار لغزنده و خطرناک باشد. وقتی بچه ها می دوند ، مستعد لیز خوردن و زمین خوردن هستند. اگر بچه ها بدانند که اگر صدمه ببینند تمام سرگرمی ها را از دست می دهند ، تمایل بیشتری به راه رفتن خواهند داشت.

 

2. فقط غواصی نکنید

اغلب اوقات ، استخرهای حیاط خلوت آنقدر عمیق نیستند که بچه ها بتوانند با سرعت تمام ، با سر ، شیرجه بزنند. غواصی در اعماق آب کمتر از 8 فوت ممنوع است. حتی اگر استخر شما بیش از 8 فوت عمق دارد ، بهتر است بچه ها را تشویق کنید که برای ایمنی مطلوب در آب ابتدا پا بروند. در عوض ، گلوله های توپ و پرش با مداد را به کودکان خود معرفی کنید.

 

3. نظارت بر بزرگسالان

همیشه یک بزرگسال را در نزدیکی خود داشته باشید. این قانون را دقیقاً اجرا کنید ، حتی اگر بچه هایتان به اندازه کافی شنا کرده باشند. حتی اگر کودک شما شناگر بزرگی باشد ، هرگز نمی دانید چه اتفاقی می افتد. شنا بدون نظارت والدین ممکن است برای بچه ها در هر سنی اغوا کننده باشد. با این حال ، برای آنها مهم است که بدانند در صورت تصادف چقدر خطرناک است.

 

4. با یک بودجه شنا کنید

تشویق کودکان به شنا با یک دوست ، شکل دوم نظارت را تضمین می کند. حتی شناگران بزرگ نیز می توانند در آب به مشکل بخورند ، به همین دلیل شنیدن با یک دوست همیشه مهم است. به علاوه ، از این طریق بیشتر سرگرم کننده است