سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارت های طناب بازی

بازی انفجار آنلاین

قوانین و اطلاعات کلاه ایمنی

اگر زیر 16 سال ندارید ، هنگام اسکیت بورد باید از کلاه ایمنی استفاده کنید. عدم انجام این کار منجر به جریمه 25 دلاری می شود. در حالی که برای افراد بالای 16 سال کلاه ایمنی لازم نیست ، اما داشتن اسکیت بورد همیشه ایده خوبی است. آتش نشانی سالم دارای یک برنامه کلاه ایمنی دوچرخه است که کلاه ایمنی رایگان به کودکان خانواده های نیازمند ارائه می دهد. بودجه این برنامه از طریق کمکهای سازمانهای خصوصی تأمین می شود.

 

نکات ایمنی

همیشه از شرایط اطراف خود آگاه باشید و مراقب اقدامات احتمالی دیگران در جاده باشید. از وسایل نقلیه منتظر در تابلوهای ایست ، حرکات داخل و خارج از جاده و کشیدن به داخل پارکینگ ها آگاه باشید. مراقب چراغ های راهنما باشید و هرگز هنگام نزدیک شدن به تقاطع از وسیله نقلیه از سمت راست عبور نکنید. بدون انحراف یا بافندگی سوار شوید تا کنترل خود را حفظ کنید و دیگران می توانند حرکات شما را بهتر پیش بینی کنند. برای هوشیار نگه داشتن محیط اطراف ، تلفن خود را کنار بگذارید و از جوانه گوش استفاده نکنید. برای استفاده با اسکیت بورد خود نباید موانعی مانند مخروط ها ، رمپ ها یا سطل های زباله را در پیاده رو یا مسیر قرار دهید. بهتر است از تجهیزات محافظتی مانند کلاه ایمنی ، بالشتک آرنج ، زانوبند و محافظ مچ دست استفاده کنید و اسکیت بورد خود را بازرسی کنید تا قبل از سوار شدن از عملکرد مناسب برخوردار باشد.

 

شب اسکیت بورد

دید در شب چه در حال پیاده روی ، دوچرخه سواری یا اسکیت بورد مهم است. شما باید به چراغ یا لباس ایمنی مجهز باشید که یکی از استانداردهای زیر را داشته باشد:

 

یک نور سفید در جلو که از حداقل 500 فوت قابل مشاهده است و یک نور قرمز یا بازتابنده در پشت که از حداقل 600 فوت قابل مشاهده است.

یک لباس یا جلیقه ایمنی با دید بالا که مطابق با استانداردهای کلاس 2 یا کلاس 3 ANSI 107-2015 است. باید در توضیحات یا برچسب های لباس متناسب با این استانداردها مشخص باشد