سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قانون اول فوتبال

بازی انفجار آنلاین

قانون 8: تعاریف شرایط بازی

CATCH: گرفتن عملی است که بازیکن را از داشتن یک توپ زنده که در پرواز است تأسیس می کند و ابتدا با ورودی های زمین تماس می گیرد یا حریف با آن تماس می گیرد به گونه ای که با حفظ آن از بازگشت به ورودی زمین جلوگیری شود. مالکیت توپ. مخروط های حاشیه خارج از محدوده در نظر گرفته می شوند.

اگر یک پا ابتدا وارد ورودی شود و گیرنده توپ و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد ، حتی اگر یک قدم یا سقوط بعدی گیرنده را از مرز خارج کند ، این یک ضربه است.

FIGHTING: مبارزات تلاش بازیکن یا غیر بازیکن برای ضربه زدن یا درگیر کردن حریف به روشی رزمی و غیر مرتبط با فوتبال است. چنین اعمالی شامل: محدود نمی شود به: تلاش برای ضربه زدن به بازو (ها) ، بازو (دست) ها ، پا (پا) یا پا (پاها) ، خواه تماس داشته باشد یا نباشد.

TACKLING: خطا برای حمله ، مهار توپ ، ضربه ، فشار ، بیل زدن یا آرنج با توپ حامل یا مسدود کننده توپ است. همچنین خطای یک بازیکن دفاعی این است که توپ را با مشت ، ضربه یا سرقت توپ را از نوار درآورد یا تلاش کند. پیشرفت رو به جلو دونده به هیچ وجه قابل مانع نیست. (مجازات - خطای شخصی - 5 یارد. در صورت مجازات مجازات اضافی - رد صلاحیت)

حامل توپ و دویدن با توپ: این مجازات است که حامل توپ "بازوی سفت" خود را محکم کند ، به زانو وارد شود ، ضربه بزند ، یا بخواهد بازیکن را در هر زمان از پا در آورد. این یک خطای بلوک / اتهامی در بسکتبال قضاوت می شود. (پنالتی - خطای شخصی - 5 متری).

ریسندگی قانونی است؛ با این حال ، حامل توپ باید همیشه شخص خود را کنترل کند.

غواصی مجاز است ، اما حامل توپ نمی تواند با یک مدافع در هنگام غواصی تماس بگیرد.

حامل توپ باید سعی کند از تماس با همه بازیکنان دفاع در هر زمان جلوگیری کند.

تاکتیک های خشن: هرگونه تاکتیک خشن ، مانند پایین آوردن شانه در تلاش برای غلبه بر حریف ، باید به عنوان زبری آشکار و غیر ضروری مجازات شود. (مجازات - خطای شخصی - 5 یارد ، تخلیه و تعلیق)

خشونت غیر ضروری: برای زبری بی مورد ، مجازات 5 یارد است و در صورت آشکار بودن رد صلاحیت می شود.

رد صلاحیت: هر زمان ، به قضاوت مقامات یا سرپرست Intramural ، بازیکن یا بازیکنان ممکن است در هرگونه نقض عمدی یا آشکار قوانین مشارکت داشته باشند ، بازیکن یا بازیکنان اخراج می شوند و تیم وی پنج متری جریمه می شود. این شامل زبانی ناپاک ، کثیف یا توهین آمیز یا اعتراض خشونت آمیز توسط هر کلمه یا اقدام علیه هر مقام یا بازیکن دیگری است. به قضاوت هر مقام یا سرپرست ، هر نوع رفتار غیر ورزشی توسط هر بازیکن یا تیمی با یک پنالتی 5 قدم مجازات خواهد شد و در صورت احساس ضرورت این مقام ، می تواند بازیکنان را بیرون کند یا بازی را واگذار کند. بازیکنان یا تماشاگران در صورت تماس فیزیکی (یا تلاش برای تماس) با یک مقام رسمی یا ناظر به طور خودکار اخراج می شوند.

هر بازیکن اخراج شده ملزم به ملاقات با کارمندان اداری Intramural Sports و شرکت در مسابقات Intramural برای حضور در خواهد بود