سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مافیا چگونه بازی ای است

بازی انفجار آنلاین

روزگاری یک شهر صلح آمیز وجود داشت که مافیا تصمیم گرفت به آن حمله کند. شهروندان بی گناه چاره ای جز آشکار کردن و از بین بردن همه مافیوس ها برای نجات جان خودشان نبودند. در صورت عدم موفقیت ، مافیا کنترل مطلق شهر را به دست می گیرد و شهروندان ساده محکوم به خطر می شوند و فرصتی برای فرار ندارند.

 

گیم پلی بازی

این بازی شامل مراحل متناوب "روز" و "شب" است. در طول روز ، تمام بازیکنان در بحث عمومی شرکت می کنند تا تلاش کنند مافیای ما را آشکار کنند. وقتی شب فرا می رسد ، بازیکنان با زدن ماسک های خود «به خواب می روند». فقط شخصیت های خاص شبانه پس از دستورالعمل های ناظر «بیدار می شوند» و عملکردهای بازی خود را انجام می دهند. کارت هایی با شخصیت در ابتدای بازی تقسیم می شوند.

شخصیت ها و قوانین بسیار متنوعی برای پیروی از آن وجود دارد و مجری است که در هر مورد خاص آن را به درستی توضیح می دهد

کارآگاه (تیم قرمز). کارآگاه نماینده مجاز شهر صلح آمیز است. او به نوبه خود بیدار می شود و هر بازیکنی را انتخاب می کند تا بررسی کند مافیایی است یا نه. کارآگاه به کسی شلیک نمی کند ، او فقط می تواند درمورد شخصی که بررسی می کند پاسخ منفی یا مثبت از مجری دریافت کند. اگر او یک مافیوسو پیدا کند ، وظیفه او این است که شهروندان را راضی کند تا در طول روز علیه این بازیکن رای دهند. با این حال ، کارآگاه باید بسیار محتاط باشد تا هویت خود را فاش نکند.

 

کاراگاه

اینقدر مسئولیت ...

 

دکتر (تیم قرمز). این شخصیت توانایی نجات شهروندان را دارد. دکتر هر شب سعی می کند حدس بزند چه کسی توسط مافیا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بازیکنی که می خواهد از او محافظت کند اشاره می کند. در صورت موفقیت دکتر در کمک به شخص مناسب ، صبح هیچ قربانی (یا کمتر) نخواهد داشت.

دکتر نمی تواند از همان بازیکن در طول دو شب متوالی محافظت کند. دکتر قادر است از خود محافظت کند ، اما فقط یک بار در یک بازی.

 

همچنین یک تیم خاکستری وجود دارد که شخصیت هایی برای خود بازی می کنند. یکی از محبوب ترین نقش های خود تیمی یک دیوانه است. هدف او ماندن چهره به چهره با یک شهروند بی گناه است. دیوانه به نوبه خود بیدار می شود و قربانی را انتخاب می کند ، که می تواند یک شهروند ساده و همچنین یک مافیوس باشد. شیدایی دارای دو ویژگی خاص است: قربانی وی توسط دکتر نجات نمی یابد و وقتی کارآگاه او را کنترل می کند ، او همیشه یک "شهروند ساده" است.

در مورد مافیای کودکان ، نقش شیدایی یا باید توسط والدین تأیید شود و یا شخصیت دیگری جایگزین شود.

این شخصیت های اصلی هستند. تعداد و نسبت آنها به تعداد بازیکنان بستگی دارد. همچنین وجود دارد