سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارت بولینگ

بازی انفجار آنلاین

نمره را در طول بازی حفظ کنید. اکثر کوچه های بولینگ رایانه ای در نزدیکی محل نشستن دارند که به شما امکان می دهد نمره بگیرید. اگر کوچه ای رایانه ندارد ، پس از آن به شما یک برگه نمره داده می شود تا امتیازات خود را ثبت کنید. در هر صورت ، روند همان است. در اینجا نحوه نگهداری امتیاز آورده شده است:

ناحیه سمت چپ بالای هر فریم مربوط به ثبت توپ اول است و جعبه سمت چپ مربوط به توپ دوم و در صورت زدن ضربه است. اعتصاب با "X" و لوازم یدکی با "/" مشخص شده است.

نزدیک خط خطا تمام کنید. اگر می خواهید آزادسازی بهینه داشته باشید ، فاصله بین خط تحویل و شما باید حدود 6 اینچ باشد. این بدان معناست که توپ قبل از اینکه با خط تماس بگیرد ، فاصله کمی از خط خطی بلند است. بنابراین ، توپ بیشتر از خط پایین می رود و هنگام برخورد به پایه ها انرژی را حفظ می کند. پایان خیلی دور از خطای ناپاک به این معنی است که هنگام شروع موضع باید مجبور شوید به آن نزدیکتر شوید.

به یاد داشته باشید که یک ضربه 10 به اضافه دو توپ بعدی است ، در حالی که یک لوازم اضافی 10 به علاوه توپ بعدی است. اگر در توپ 10 در اولین توپ ضربه بزنید ، دو توپ دیگر برای تعیین امتیاز نهایی خود دریافت می کنید. 300 بالاترین نمره ای است که می توانید بگیرید.

بولینگ را در تلویزیون تماشا کنید. متخصصان را با دقت مشاهده کنید و ببینید از چه تکنیک هایی استفاده می کنند. همچنین می توانید کلیپ های ویدیویی بولرهای خبره را بصورت آنلاین مشاهده کنید.

سعی کنید از مواضع بولر در خانه خود تقلید کنید. فقط به یاد داشته باشید که شما متخصصان را تماشا می کنید ، و روش بولینگ شما بسیار ساده تر از آنها است.

درخواست مشاوره. اگر می خواهید واقعاً بازی خود را بهبود ببخشید ، از بولرهای پیشرفته تر و مربیان دیگر کمک بگیرید. این همیشه به شما کمک می کند تا یک چشم انتقادی شما را تماشا کند و بینش جدیدی کسب خواهید کرد.

به یک لیگ بولینگ بپیوندید. این یک روش عالی برای ادامه یک تمرین منظم و پیدا کردن دوستان جدید است.

آداب بولینگ

درست مثل هر بازی دیگر ، بولینگ نیز سرگرم کننده است! هنگام مرور قوانین آداب و معاشرت زیر ، به خاطر داشته باشید که این قوانین برای کمک به روند روان بازی ایجاد شده اند.

با دقت بخوانید و تمام قوانین خاصی را که در کوچه ارسال می شود دنبال کنید.

در حالی که در لاین هستید ، فقط کفش بولینگ بپوشید.

بولینگ را شروع نکنید تا اینکه دستگاه تنظیم کننده پین ??چرخه خود را به پایان برساند.

اگر هر دو همزمان به باند نزدیک شدید ، به بولر در یک خط مجاور اجازه دهید ابتدا بازی کند. در غیر این صورت ، اولین بازیکنی که وارد می شود ، می رود.

حتی در بازی های گاه به گاه پا از خط خطا بردارید و پا را فراتر نگذارید. بولینگ یک ورزش است بنابراین بازی منصفانه ای انجام دهید.

اگر از خط خطا عبور کنید ، خطر لغزش و آسیب دیدگی شخصی نیز وجود دارد.