سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول ورزش کردن

بازی انفجار آنلاین

ه) اطمینان حاصل کنید که نام و شماره NASKA I. D. خود را در صفحه جدول بندی نقطه خود قرار دهید. بسیاری از رقبا نتایج ثبت نتیجه بدون درج نام و شماره شناسنامه به دفتر ناسکا ارسال شده اند.

 

و) اطمینان حاصل کنید که در قسمت تقسیم / اس ها و محل قرارگیری خود ، فقط از طریق رتبه هشتم ، بنویسید. لطفا موارد زیر را وارد کنید:

 

ز) سن (گروه سنی که در آن شرکت کردید) ؛ من. دسته بندی رتبه بندی (کمربند سیاه ، کمربند پیشرو ، متوسط ??و مبتدی) ؛ دوم تقسیم وزن سوم سبک فرم ، (مثالها: سنتی ، کره ای ، خلاق ، موزیکال و غیره) iv. تمام بخشهای دارای امتیاز در برنامه عضویت وجود دارد (به برنامه عضویت مراجعه کنید). v. اگر بخشها را به دلیل سن ، وزن ، سبک ، تغییر درجه و غیره تغییر می دهید ، به تغییر در صفحه جدول و زمان تغییر بخش توجه داشته باشید. vi دسته بندی های دارای رتبه: کمربند سیاه ، پیشرفت (معمولاً قرمز و قهوه ای) ، متوسط ??(معمولاً سبز ، بنفش ، آبی) ، مبتدی (معمولاً سفید ، نارنجی ، طلایی یا زرد).

 

ح) کلیه رقبا برای کل سال تقویم حق رقابت در یک گروه سنی را دارند. یک رقیب می تواند برای کل سال تقویم در سن 30 ژوئن همان سال رقابت کند (به قانون سن قانونی در قوانین NASKA مراجعه کنید.)

 

i) انتقال امتیازات i. بخشهای کمربند سیاه: هیچ نقطه ای از زیر تقسیم کمربند سیاه به یک تقسیم کمربند سیاه قابل انتقال نیست. هیچ نقطه ای از یک تقسیم کمربند سیاه به قسمت دیگر قابل انتقال نیست. شما فقط می توانید در بخش کمربند مشکی که در آن شرکت می کنید امتیاز کسب کنید. اگر در چندین بخش و مکان کمربند سیاه مختلف رقابت کنید ، در هر بخش به شما امتیاز داده می شود. دوم تمام امتیازات آنها به سمت این بخش خواهد رفت حتی اگر در آن بخش امتیاز کسب نکنند.

ی) پس از مسابقات جهانی دوم در سال 2017 ، رتبه بندی های جدید طبق جدول زمان بندی و بهترین امتیازها جدول بندی می شوند. امتیازات رقیب تنها درصورتی که او فرم نتیجه رکورد خود را به دفتر NASKA ارسال کند ، در رتبه بندی نشان داده می شود. ما باید حداقل 7 روز قبل از مسابقات جهانی بعدی ، جدول جدول را در دفتر NASKA داشته باشیم تا تضمین کنیم که در جدیدترین رتبه بندی های اخیر موجود است. برگه های رتبه بندی برای همه اعضای NASKA از طریق ایمیل ارسال می شود و در تمام مسابقات جهانی توزیع می شود.