سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضربات بوکس

بازی انفجار آنلاین

دفاع که اغلب توسط بوکسورهای آماتور نادیده گرفته می شود ، کلیدی برای ماندن در رینگ و پیروزی در مسابقات است. توسعه دفاع شامل یادگیری وضعیت پا ، دست و چانه است. می توانید دوج مانند لغزش و باب را یاد بگیرید و ببافید. دفاع همچنین شما را ملزم به استفاده از بلوک هایی مانند پری و بلوک دو بازو می کند. شما می توانید برای افزایش سرعت از طناب بپرید ، دمبل ها را نگه دارید تا استقامت بازوی خود را افزایش دهید و با شرکای مختلف برای یادگیری سبک های مختلف جنگیدن به ورزش بپردازید.

پاها را با عرض پاشنه و انگشت پا از هم فاصله دهید. شما از این موضع گیری برای حمله و دفاع استفاده خواهید کرد ، به همین دلیل اهمیت آن بسیار زیاد است. این عرض بهترین توانایی حرکت را به شما می دهد و تراز بندی به شما در حرکت آسان کمک می کند. پای طرف غیر غالب شما باید به جلو باشد.

مبارزان سنتی دست راست باید پای چپ خود را به جلو داشته باشند. جنگنده های چپ Southpaw باید پای راست خود را به جلو داشته باشند.

اگر پاهای شما خیلی نزدیک به هم باشد باعث می شود تعادل برقرار نشود. اگر پاهایتان بیش از حد پهن شود ، گام های سنگینی برمی دارید و نمی توانید سریع حرکت کنید.

دستان خود را بالا برده و آرنج خود را محکم نگه دارید. این متداول ترین و موثرترین تکنیک دفاعی است. دستکش های شما باید در حدود سطح چشم و کف دست به سمت صورت شما باشد. آرنج ها را نزدیک به بدن بچسبانید و در قسمت دنده های خود قرار بگیرید.

یکی دیگر از گزینه های قرار دادن بازو این است که دست غیر مسلط خود را در بالای طرف صورت و بازوی غالب خود را در سراسر بدن بین دکمه شکم و سینه قرار دهید.

چانه را به شانه جلوی خود ببندید. همیشه محافظت از چانه در برابر ضربه مهم است زیرا یکی از آسیب پذیرترین نقاط برای ضربه حذفی است. در حالی که شانه جلویی خود را به جلو از بدن خود دارید ، چانه را در مقابل آن قرار دهید.

شما ممکن است تمام مدت اینگونه نمانید ، اما یک حرکت مهم برای راحت شدن است. شما باید بتوانید چانه خود را در هر لحظه سریع جمع کنید.

یک مشت بریزید لیز خوردن شامل انجام همزمان دو عمل است. از کمر خم شوید تا بالاتنه پایین بیاید. همزمان ، تنه خود را بچرخانید ، شانه پشت خود را به سمت زانوی جلوی خود بیاورید. در هنگام لغزش وضعیت دستکش خود را حفظ کنید تا آماده پرتاب یک مشت ضد ضربه باشید.

انجام تمرینات شکمی به قدرت شما در انجام یک لغزش به صورت یکپارچه کمک می کند.

بوکسورها اغلب سعی می کنند مشت بزنند. با این حال ، ضربه خوردن در طول مسابقه ضرر خواهد داشت ، بنابراین بهتر است خود را آموزش دهید تا حمله خود را انجام دهد ، سپس از جایی خارج شوید که نتوانند شما را بزنند.