سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور بازیکن فوتبال شویم

بازی انفجار آنلاین

فوتبال یک ورزش سرگرم کننده است که همه سنین از آن لذت می برند. چه در یک تیم مدرسه بازی کنید و چه فقط برای سرگرمی آن ، همیشه می توانید برای پیشرفت مهارت خود کار کنید. از تنظیم یک برنامه تمرینی گرفته تا بازیکن تیمی عالی ، می توانید بازیکن بهتری شوید. با تمرین ، یادگیری و ارتباطات مهارت های پیشرفت را کسب خواهید کرد.

یک برنامه تمرین تنظیم کنید. استعداد برخی از بازیکنان بیشتر از بقیه است. اما همه برای پیشرفت در فوتبال باید کارآمد تمرین کنند و به درستی تمرین کنند. یک برنامه دقیق برای تمرین تعیین کنید که می توانید آن را دنبال کنید.

قبل از تمرین آنچه را که روی آن کار خواهید کرد ، برنامه ریزی کنید. اگر تمرین شما غیر منظم باشد و فقط توپ را به اطراف شلیک کنید یا پاس دهید و دریبل بزنید ، پیشرفت نخواهید کرد. به این فکر کنید که به طور خاص برای بهبود چه چیزهایی نیاز دارید.

یک زمان اختصاصی برای آموزش تعیین کنید. ممکن است هر روز یک ساعت به خودتان اجازه دهید تا تمرین کنید. در آن ساعت زمان مشخص را برای کار با یک مهارت خاص مسدود کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است تصمیم بگیرید که 20 دقیقه در کنترل توپ با پای خود باشید.

خاص بودن و تعیین اهداف به شما امکان می دهد با سرعت بیشتری نسبت به زمانی که فقط بازی می کنید ، پیش بروید.

تمرینات اساسی را انجام دهید. عکس های دریبل و ظریف پیشرفته جالب است. اگر اصول اولیه را تسلط نداشته باشید هرگز قادر به انجام این حرکات پیشرفته نخواهید بود.

اگر مسی هرگز دریبل و پاس اصولی را نمی گرفت ، نمی توانست مدافعان را به راحتی ببافد و از آنها خارج شود. اگر هرگز تکنیک مناسب شوت زنی را بدست نیاورد ، رونالدو نمی توانست توپ را از زیر تیر عمودی خم کند.

برای اینکه فوتبالیست بهتری باشید ، ابتدا باید مبدل به مبادی اساسی شوید. ممکن است یادگیری یا تمرین بلوک های ساختمانی چندان سرگرم کننده نباشد ، اما بدون این ابزارها ، هرگز توانایی انجام حرکت های پیشرفته را نخواهید داشت.

پاس ساده ، دریافت ، تیراندازی ، دریبل زدن و غیره را تمرین کنید. بسیاری از بازیکنان هرگز به طور موثر بر این مهارت های اصلی تسلط ندارند و بنابراین ، حتی نمی دانند چگونه در مقابل ساده ترین حمله دفاع کنند. هنگامی که می توانید مهارت های اساسی را بدون حتی فکر کردن انجام دهید ، آماده پیشرفت و مهارت خود خواهید بود. همچنین تعجب خواهید کرد که چند بازیکن دیگر که از اصول استفاده نکرده اند نمی توانند با شما همگام شوند